• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We verzoeken je om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]

In overleg met de klant kunnen wij dan de volgende opties bieden:

  • Wij sturen het benodigde reserve onderdeel kosteloos toe.
  • Het product wordt door ons opgehaald, gerepareerd en weer teruggestuurd naar de klant.
  • Wij halen het product terug en storten het betaalde aankoopbedrag terug aan de klant.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.